Podstawowe Informacje - Jak kupować

Zamówienie złożone w sklepie internetowym

Poniżej przedstawione zostały główne elementy sposobu wyszukiwania produktów, składania zamówienia oraz składania ewentualnych reklamacji serwisowych.

  • Wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony pozwala na wyszukanie interesującego Cię produktu podając pełny kod modelu zegarka, jego częściowy kod lub fragment nazwy.

  • W tradycyjny sposób możesz zacząć poszukiwania od wybrania kategorii, która Cię interesuje. W tym celu wybierz odpowiedni dział po lewej stronie. Wynik wyboru pokaże się wówczas w środkowej części strony. Możesz zawęzić ilość wyświetlanych zegarków wybierając odpowiednie filtry właściwości produktów.

  • Jeśli zdecydowałeś/-aś się na zakup kliknij w przycisk Dodaj Do Koszyka na wybranej stronie opisu zegarka, aby dany produkt dodać do Twojej listy zakupów.

  • Aby zmienić ilość zamawianych zegarków wpisz na stronie Koszyk Zakupów odpowiednią ilość danego produktu w polu Ilość, a następnie naciśnij ikonkę Przelicz

  • Za każdym razem, kiedy dodasz produkt do Koszyka Zakupów możesz kontrolować jego zawartość korzystając z odnośnika Koszyk zakupów w górnej części strony.

  • W celu złożenia zamówienia należy przejść do Koszyka zakupów, a następnie nacisnąć przycisk Zamówienie, na kolejnej stronie proponujemy nacisnąć przycisk Dalej bez zmiany opcji, a następnie na wypełnić dane Nabywcy i Odbiorcy (jeżeli są inne niż dane Nabywcy), wybrać Sposób Dostawy oraz Sposób Płatności i na końcu należy nacisnąć przycisk Potwierdź Zamówienie.

  • Jeżeli nie możesz wykorzystać własnego adresu email ze względu na dostęp osoby obdarowywanej produktem, wówczas wystarczy podać adres email sklepu:
    Wszelkie powiadomienia o zmianach statusu zamówienia będą wysyłane na Twój numer telefonu komórkowego podany w formularzu zamówienia.

  • Po wysłaniu zamówienia otrzymasz na adres e-mail automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z informacją o płatności.
  • Po złożeniu zamówienia Nabywca otrzyma wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu do realizacji - jeżeli taka wiadomość nie dotrze w dniach roboczych w godzinach 9-17 lub w sobotę do godziny 14, wówczas należy przyjąć, że błędnie podany został adres email Nabywcy. W takim przypadku należy skontaktować się z ABENTO za pośrednictwem Formularza kontaktowego lub telefonicznie.

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. ABENTO zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze stron WWW sklepu.

  • Reklamacje w ramach Gwarancji Producenta przyjmowane są drogą mailową oraz telefoniczną i zostaną rozpatrzone jedynie w przypadku nadesłania zegarka w jego oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Brak opakowania oryginalnego może być powodem nie uznania wszelkich szkód mogących powstać wskutek niedostatecznego zabezpieczenia przesyłki.

  • Czas realizacji zamówienia podany w opisie szczegółowym zegarka odnosi się do okresu czasu, w którym nastąpi wysyłka paczki do Państwa. Czas ten nie obejmuje zatem czasu transportu przez firmę kurierską lub pocztową.
  • Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT oraz karta gwarancyjna ABENTO.

Zamówienie przesłane na adres e-mail sklepu ABENTO

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn związanych z przeglądarką internetową lub połączeniem internetowych nie jest możliwe złożenie zamówienia poprzez formularz zamówienia sklepu, prosimy o przesłanie poniższych danych na adres e-mail:

  • model zegarka
  • sposób wysyłki
  • sposób płatności (domyślnie za pobraniem)
  • dane adresowe nabywcy
  • dane adresowe odbiorcy (jeżeli są inne niż nabywcy)
Obsługa sklepu wprowadzi zamówienie e-mailowe do systemu sprzedaży sklepu ABENTO. Wszelkie potwierdzenia i zmiany statusu zamówienia będą przesyłane wiadomościami e-mail na adres nadawcy wiadomości e-mail.
 
Zamówienie złożone SMS-em

Jeżeli pragniesz sprawić komuś prezent - niespodziankę, ale nie chcesz wykorzystywać konta email, do którego osoba obdarowana ma dostęp - rozwiązaniem jest złożenie zamówienia wysyłając SMS na nr 505 928 900 zawierający następujące dane:

  • model zegarka
  • sposób wysyłki
  • sposób płatności (domyślnie za pobraniem)
  • dane adresowe nabywcy
  • dane adresowe odbiorcy (jeżeli są inne niż nabywcy)
Obsługa sklepu ABENTO telefonicznie potwierdzi przesłane dane oraz przedstawi aktualny spodziewany czas realizacji zamówienia. Wszelkie potwierdzenia i zmiany statusu zamówienia będą przesyłane wiadomościami SMS na nr telefonu nadawcy wiadomości SMS.
 
Zamówienie złożone poprzez portal aukcyjny Allegro

Jeżeli chciał(a)byś skorzystać z opcji zakupu poprzez serwis Allegro wówczas prosimy o przesłanie nam stosownej informacji korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie KONTAKT. Wystawimy wówczas aukcję przedmiotu w z opcją Kup Teraz. Pragniemy jednak zaznaczyć, że cena zegarka zostanie powiększona o 6% prowizję od sprzedaży pobieraną przez portal Allegro.
 
Zamówienie z odroczonym terminem dostawy
 
Istnieje możliwość opóźnienia wysyłki zegarka jeżeli chcesz z różnych przyczyn otrzymać go w innym terminie niż wskazany czas realizacji zamówienia. Jeżeli okres do wysyłki jest dłuższy niż 3 tygodnie wymagamy wówczas dokonania przedpłaty w wysokości:
  • okres od 3 tygodni do 6 tygodni: minimum 30 % ceny zegarka
  • okres od 6 do 9 tygodni: minimum 60 % ceny zegarka
  • okres powyżej 9 tygodni: 100 % ceny zegarka

Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję płatności przelewem bankowym oraz w polu uwag do zamówienia prosimy określić dokładną datę wysyłki.


Zapraszamy do zakupów!

Sonda

Co dla Ciebie ma decydujące znaczenie przy wyborze zegarka?

Partnerzy





Opinie sklepu ABENTO

 
 
Odwiedź ABENTO na ShopMania

Polecane produkty

PULSAR PT3579X1 PULSAR PT3579X1 649 zł

MORGAN M993B MORGAN M993B 199 zł

INGERSOLL Apache IN3900SL INGERSOLL Apache IN3900SL 1 059 zł

SEIKO Sportura Kinetic SRG019P2 SEIKO Sportura Kinetic SRG019P2 3 044 zł